هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0
0

مزایا و معایب لاستیک تراینگل

نویسنده: تیم آرنا تایر

دسته بندی پست :

تاریخ ایجاد مقاله : 2 اسفند 1401

مزایا و معایب لاستیک تراینگل

اگر تا به حال برای خرید لاستیک اقدام کرده باشید حتما از کیفیت محصولات برند تراینگل مطلع هستید و نام این برند را شنیده اید. این برند چینی است و انواع لاستیک های مختلف برای خودروهای شاسی بلند، آفرود، سواری، سنگین و نیمه سنگین را تولید می کند. به صورت کلی مزایا و معایب لاستیک تراینگل به گونه ای است که خرید آن کاملا به صرفه و منطقی است.

می دانید که تراینگل یکی از 20 برند شناخته شده و معتبر در زمینه تولید لاستیک است؟ محصولات این برند بسیار با کیفیت بوده و دقیقا مطابق با نیاز مصرف کننده می باشد. سایزها و مدل های مختلفی از لاستیک ها برای شرایط گوناگون آب و هوایی توسط این برند تولید می شود. حتما برایتان جالب است بدانید که تراینگل برای خودروسازان بزرگی مثل ولوو، هیوندای، فولکس واگن، کاترپیلار و غیره لاستیک تامین می کند.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل
مزایا و معایب لاستیک تراینگل

مزایای لاستیک تراینگل

لاستیک از جمله مهم ترین بخش های هر ماشین است که سایزها و طرح گل های بسیار متنوعی دارد. ممکن است رانندگان کم تجربه هنگامی که برای خرید لاستیک اقدام می کنند دچار تردید شوند و البته نقش افزایش قیمت را هم در این تردیدها نمی توان نادیده گرفت.

لاستیک چینی تراینگل لاستیکی با قیمت منطقی است که کیفیت مطلوبی هم دارد. می توان گفت کیفیت لاستیک این بنرد در میان انواع لاستیک خارجی مثال زدنی است. برخی از مزایای لاستیک های برند تراینگل عبارتند از :

  • از مواد اولیه کاملا مرغوب ساخته شده است.
  • از تکنولوژی های روز دنیا در ساخت آن استفاده می شود.
  • کیفیت خیلی خوب و طول عمر بالایی دارد.
  • قیمت این لاستیک نسبتا مناسب و به صرفه است.
  • می توانید سایزهای مختلف این لاستیک ها را برای خودروهای گوناگون انتخاب کنید.
  • برای استفاده در آب و هواهای متفاوت، طرح گل های متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد.
  • این لاستیک ها 5 سال ضمانت فروش و نیز خدمات پس از فروش دارد.
  • سواری با این لاستیک ها نرم و کم صداست و فرمان پذیری خیلی خوبی هم دارد.
  • ایمنی و راحتی راننده را فراهم می کند.
  • چسبندگی خوبی دارد.
  • ترمزگیری در آن خیلی خوب انجام می شود.
  • و بسیاری موارد دیگر.

* جهت مشاهده و خرید انواع لاستیک سواری به صفحه لاستیک سواری مراجعه کنید *

معایب لاستیک ها تراینگل چیست ؟

شما هم مثل بسیاری از افراد نسبت به کشور چین و محصولات چینی حس خوبی ندارید؟ در مورد برند تراینگل و بسیاری تولیدات حرفه ای دیگر، این موضوع درست نیست. 

اکنون چین در زمره بزرگ ترین و معتبرترین تولید کنندگان دنیا قرار دارد. محصولات تولید شده در این کشور از درجه یک تا سه درجه بندی می شود. تراینگل یکی از بهترین برندهای فعال در این کشور است.

نمی توان عیب خاصی برای این لاستیک عنوان کرد البته در نظر داشته باشید که در صورت عدم مراقبت درست از لاستیک قطعا مشکلاتی را تجربه خواهید کرد. در این شرایط فرقی ندارد که برند لاستیک شما چیست و مراقبت از آن ضروری است. به صورت کلی لاستیک های مختلف مزایا و معایبی دارند. وقتی در حال بررسی مزایا و معایب لاستیک تراینگل هستیم، متوجه می شویم که کیفیت آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

نمایندگی لاستیک تراینگل

نماینده رسمی این برند در ایران اقدام به وارد کردن محصولات آن می کند و بعد مجموعه های مختلف در قالب نمایندگی لاستیک تراینگل این محصولات را به دست شما می رسانند.

شما با مراجعه به صفحه لاستیک تراینگل در سایت آرنا تایر می توانید انواع مختلف این لاستیک را مشاهده و با توجه به دستگاه خود اقدام به خرید نمایید.

خرید اینترنتی لاستیک تراینگل

در آرنا تایر به عنوان نمایندگی فروش محصولات تراینگل فعالیت می کنیم. برای خرید کافی است از طریق وب سایت ما اقدام کرده و نوع لاستیک مد نظرتان را تعیین کنید. علاوه بر تراینگل انواع لاستیک از دیگر برندها را هم می توانید از طریق فروشگاه ما خریداری نمایید.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل
مزایا و معایب لاستیک تراینگل

قیمت لاستیک تراینگل

این لاستیک ها قیمت خیلی خوبی دارد و البته بسته به زمانی که قصد خرید آن را دارید قیمت ها می تواند متفاوت باشد. به صورت کلی خرید این لاستیک نسبت به لاستیک های کره ای و دیگر برندها مقرون به صرفه است. نکته مهم دیگر این است که طول عمر این لاستیک بالاست و از این نظر هم باعث صرفه جویی اقتصادی می شود. برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. مزایا و معایب لاستیک تراینگل به شکلی است که قیمت آن کاملا مقرون به صرفه محسوب می شود.

بهترین طرح گل لاستیک تراینگل کدام است؟

تراینگل لاستیک های مختلف و در سایزهای گوناگون تولید می کند که برای مصارف مختلف می توانید از آن ها استفاده نمایید. فرقی ندارد که شما خودروی سواری دارید یا از انواع لاستیک های سنگین استفاده می کنید، در هر صورت می توانید لاستیک مد نظر خود را از برند تراینگل تهیه نمایید.

مدل های 978 TR، 257 TR و 928 TRاز جمله طرح گل های پر فروش این برند هستند که هر کدام مشخصات متفاوتی دارد. با خرید از انواع نمایندگی لاستیک تراینگل می توانید به همه این طرح گل ها دسترسی داشته باشید.

لاستیک تراینگل برای چه خودروهایی مناسب است؟

برند تراینگل محصولاتش را در تنوع بالا تولید و به بازار روانه می کند. در صورتی که برای خودروی سواری بخواهید از این لاستیک استفاده کنید می توانید ان را برای انواع خودروها تهیه نمایید. لاستیک تراینگل برای خودروهای مختلفی از جمله پژو، سمند، پژو 207، برلیانس، کوئیک، تیبا و تمامی دیگر خودروها مناسب است.

برای خودروهای شاسی بلند مختلف مثل سانتافه، لکسوس، تویوتا و غیره هم می توانید از لاستیک ها ی متنوع تراینگل استفاده کنید.

علاوه بر این ها انواع مختلف لاستیک های ماشین سنگین و آفرود هم توسط این برند تولید می شود.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل
مزایا و معایب لاستیک تراینگل

ویژگی های لاستیک 101 TC تراینگل

کیفیت لاستیک تراینگل بر کسی پوشیده نیست. برخی از مهم ترین ویژگی های آن از قرار زیر است:

  • این لاستیک ترمزگیری خیلی خوبی دارد.
  • فرمان پذیری آن حتی در جاده های خیس و بارانی هم خیلی خوب است.
  • در شرایط جاده ای خیس با تکیه به چنگ زنی فوق العاده این لاستیک می توانید مانع لغزش خودرو شوید.
  • انتشار صدا در آن خیلی کم است و باعث می شود بتوانید به راحتی از سواری آن لذت ببرید.
  • در قسمت لبه کناری لاستیک، شیارهای بسته طراحی شده که باعث می شود هنگام حرکت صدای زیادی از تایر نشنوید. اتفاقی که می افتد این است که انتشار صدای مرکزی در واقع حبس می شود.
  • در آج تایر از شیارهای متراکم استفاده می شود که باعث افزایش چنگ زنی شده و عملکرد تایر را مخصوصا در جاده های بارانی افزایش می دهد. این موضوع به کاهش مسافت لازم برای ترمزگیری هم کمک می کند.
  • لایه های پلی استری که در ساختار تایر استفاده شده باعث استحکام بدنه شده و تعادل ماشین را حفظ می کند. علاوه بر این فرمانپذیری ماشین در سرعت بالا بهبود می یابد و دور زدن هم خیلی سریع انجام می شود.
  • در ساخت این لاستیک از پلیمرهای خاص و نیز مقداری سیلیکا استفاده شده که باعث می شود کاهش شکل لاستیک به حداقل برسد. با توجه به پایین بودن میزان مقاومت غلطشی، مصرف سوخت هم پایین می آید.
مزایا و معایب لاستیک تراینگل

بلوک ها به صورت بزرگ تر طراحی شده و سطح تایر تماس بیشتری با جاده دارد. این موضوع باعث می شود شانه های تایر هنگام عبور از پیچ های تند، پایداری و استقامت بیشتری داشته باشد و مخصوصا در جاده های خنک و بارانی به کمک شما بیاید.

به صورت کلی مزایا و معایب لاستیک تراینگل در انواع مدل های آن به شکلی است که عیب خاصی وجود ندارد و در عوض شاهد کیفیت بالای این لاستیک ها هستیم.

ویژگی های فوق العاده این لاستیک ها باعث شده است طرفداران زیادی داشته باشند. مجموعه های زیادی در قالب نمایندگی لاستیک تراینگل به فروش محصولات این برند معتبر در ایران می پردازند.

تراینگل برای چه دستگاه هایی لاستیک تولید کرده است ؟

همان طور که گفتیم تراینگل محصولاتش را در تنوع خیلی بالایی تولید می کند. دستگاه هایی که این برند برایشان لاستیک تولید کرده است عبارتند از:

  •  لیفتراک
  • لودر
  • دامپتراک
  • ادوات معدنی
  • سیمی لودری( رادیال)
  • ریچ استاکر
  • جرثقیل
  • تریلی، کامیون، خودروهای باری سنگین و کشنده.
  • اتوبوس، مینی بوس، کامیونت، ون و خودروهای باری سبک.

* جهت مشاهده و خرید انواع لاستیک لودر به صفحه لاستیک لودر مراجعه کنید *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *