هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0
0

لاستیک جی تی رادیال و مزایا و معایب آن

نویسنده: تیم آرنا تایر

دسته بندی پست :

تاریخ ایجاد مقاله : 4 اسفند 1401

لاستیک جی تی

لاستیک جی تی از جمله معتبرترین لاستیک های دنیاست که نامش را تا به حال شنیده اید. این برند لاستیک های سواری و علاوه بر آن لاستیک های مسابقه ای، آفرود و غیره تولید می کند. جی تی اسپانسر بسیاری از تیم های بزرگ اتومبیل رانی است و در واقع زیر مجموعه کمپانی بزرگ لاستیک جی تی محسوب می شود.

خوب است بدانید که کمپانی بزرگ جی تی در سرتاسر دنیا کارخانه های کوچک و بزرگ دارد. اصلی ترین کارخانه این شرکت در اندونزی قرار دارد و به همین دلیل به لاستیک های تولیدی آن، لاستیک جی تی رادیال اندونزی هم گفته می شود.

این برند لاستیک های مختلفی در سایزها و طرح های مختلف تولید می کند. لاستیک CHAMPIRO BXT PRO را به عنوان یکی از پرفروش ترین لاستیک های جی تی رادیال می شناسیم. در این مطلب به معرفی این لاستیک پرطرفدار می پردازیم.

ویژگی های پر طرفدارترین طرح گل لاستیک جی تی

همان طور که گفتیم لاستیک CHAMPIRO BXT PRO یکی از پرطرفدارترین طرح گل های این برند است و سایزهای مختلفی هم دارد. ترکیبات به کار رفته در ساخت این لاستیک باعث می شود مقاومت زیادی داشته و انتخاب مناسبی برای همه فصول سال باشد.

شیارهای این لاستیک باعث می شود آب به سادگی از آن ها خارج شده و از لیز خوردن هم جلوگیری کند.

لاستیک جی تی

لاستیک جی تی

مشخصات لاستیک CHAMPIRO BXT PRO

  • در شانه لاستیک شیارهای متعددی قرار دارد.
  • از عمق مناسبی برای آج برخوردار است.
  • در نوار وسطی لاستیک شیارهای نازکی وجود دارد.
  • 4 شیار سراسری دارد.
  • برای همه فصول سال مناسب است.

قیمت لاستیک جی تی رادیال CHAMPIRO BXT PRO

قیمت هر لاستیک به نسبت سایز و دیگر ویژگی های آن می تواند متفاوت باشد. قطعا برند لاستیک هم در قیمت آن اثرگذار است و در واقع یکی از موارد بسیار مهم محسوب می شود.

موضوع مهم دیگر که خودتان هم با آن آشنا هستید نوسانات ارز است که بر قیمت اکثر اجناس مخصوصا اجناس خارجی اثر می گذارد.

طبیعی است که قیمت لاستیک های خارجی نسبت به لاستیک های ایرانی بیشتر است و البته کیفیت آن ها هم به همین نسبت بیشتر می باشد. جی تی رادیال از آن دسته برندهای خارجی است که نسبت به کیفیت محصولاتش قیمت بسیار خوبی دارد ومقرون به صرفه هم هست. به صورت کلی محصولات این برند را می توانید برای کاربردهای مختلف استفاده کنید.

لاستیک جی تی

لاستیک جی تی

 

عملکرد لاستیک جی تی CHAMPIRO BXT PRO

  • در جاده های پر پیچ و خم به خوبی می توانید به آن اعتماد کنید.
  • در سرعت های بالا می توانید یک رانندگی راحت و آرام داشته باشید.
  • در سرعت های بالا رانندگی با ثباتی خواهید داشت.
  • در شرایط آب و هوایی بارانی، تخلیه آب به خوبی انجام شده و از لغزش لاستیک جلوگیری می کند.

 

* جهت مشاهده و خرید انواع لاستیک سواری می توانید به صفحه لاستیک سواری مراجعه کنید.*

 

نمایندگی لاستیک جی تی

با توجه به شرایط کشورمان و مسائلی که در واردات داریم نمایندگان زیادی برای فروش این محصولات در داخل کشور نداریم. تحریم ها باعث شده است تعداد نمایندگی های فروش این لاستیک در کشورمان کم باشد. تهیه لاستیک های خارجی از نمایندگان معتبر باعث می شود خیالتان بابت همه مسائل حین و بعد از خرید راحت باشد. ما در فروشگاه آرنا تایر به عنوان نمایندگی لاستیک جی تی در ایران انواع مختلف لاستیک های این برند را در اختیار شما قرار می دهیم. انواع این لاستیک ها دارای خدمات پس از فروش 5 ساله می باشد.

لاستیک جی تی

لاستیک جی تی

می توان لاستیک جی تی را به صورت اینترنتی خریداری کرد؟

بله قطعا. همان طور که گفتیم انواع مختلف این لاستیک در فروشگاه آرنا تایر موجود است. خرید اینترنتی باعث می شود با خیال راحت و در سریع ترین زمان ممکن لاستیک مد نظرتان را در اختیار داشته باشید.

لاستیک های این برند در سایزهای مختلف برای انواع خودروها مناسب است. برخی از این خودروها عبارتند از: برلیانس، پروتون جن تو، پراید، ساندرو، ریو، تیبا، لندکروزر، تویوتا هایلوکس و بسیاری موارد دیگر.

اگه قصد خرید لاستیک دارید باید قبل از خرید چند تا فاکتور مهم در رابطه با لاستیک را مد نظر داشته باشید که یکی از آنها شاخص سرعت لاستیک است به این منظور می توانید مقاله آرنا تایر در رابطه با شاخص سرعت لاستیک را بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *