هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0
0

قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی

نویسنده: تیم آرنا تایر

دسته بندی پست :

تاریخ ایجاد مقاله : 27 بهمن 1401

قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی

 

لاستیک از اجزاء مهم همه خودروهاست که انتخاب آن نیاز به دقت کافی دارد. انتخاب درست لاستیک باعث می شود امنیت راننده و سرنشینان حفظ شده و عملکردی بهینه داشته باشد. برای انتخاب لاستیک درست همواره رانندگان فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار می دهند. برخی از این فاکتورها تخصصی و ثابت است و برخی از آنها هم می تواند بسته به سلیقه شخصی و یا نوع خودرو متغیر باشد. مثلا شما می توانید انتخاب کنید که لاستیک تان ایرانی باشد یا خارجی؟ سایز لاستیک مناسب خودروی شما چه سایزی است؟ قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی را می دانید؟

 

قیمت لاستیک هم از جمله مهم ترین مواردی است که همه خریداران به آن توجه می کنند. متاسفانه افزایش قیمت دلار بر تمامی جنبه های زندگی مان اثر می گذارد و قیمت لاستیک هم از این قاعده مستثنی نیست. به طور معمول هر ساله قیمت لاستیک ایرانی و خارجی در بازار با افزایش مواجه است. ممکن است افراد زیادی در این شرایط به فکر استفاده از لاستیک دست دوم بیافتند اما باید بدانید که ایمنی شما و عزیزان تان خیلی بیشتر از این ها مهم است! خرید لاستیک دست دوم می تواند ایمنی ما را به خطر بیاندارد.

 

قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی

قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی

 لاستیک دست دوم خطرناک است

 

همان طور که گفتیم استفاده از لاستیک دست دوم می تواند برایتان خطرناک باشد. شما نمی توانید مطمئن باشید که این لاستیک ها سالم است هم چنین تشخیص وضعیت آج هم از روی ظاهر لاستیک به راحتی میسر نیست.

هم چنین شما نمی توانید متوجه شوید که از لاستیک در چه شرایطی استفاده شده است. چگونه می خواهید متوجه شرایط نگهداری آن شوید؟

 

علاوه بر همه این موارد وقتی لاستیک نو می خرید می توانید از خدمات فروش و پس از فروش استفاده نمایید. با آگاهی از قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی می توانید مناسب ترین لاستیک را انتخاب نمایید.

استفاده از گارانتی کلاسیک

برای تمامی ایراداتی که هنگام پخت لاستیک ممکن است وجود داشته باشد، می توانید از گارانتی استفاده کنید. این ایرادات به گونه ای است که از ظاهر لاستیک هم مشخص است، مثلا ممکن است ببینید که لاستیک دو رنگ است.

البته ممکن است که گاهی ایرادات قابل مشاهده نباشد و پس از استفاده متوجه آن شوید، مثلا ممکن است لاستیک خود به خود و خیلی سریع دچار پوسیدگی شود.

دیگر موارد مانند ضربه خوردن، استفاده بیش از حد و نامناسب و غیره قطعا جزء گارانتی محسوب نمی شود. قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی را می توانید از سایت های مختلف چک کنید.

قیمت روز لاستیک ایرانی

قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی با توجه به قیمت دلار و برخی شرایط دیگر تعیین می شود. به لاستیک ایرانی، لاستیک دولتی هم گفته می شود. این لاستیک ها در سال های اخیر با نوسانات شدید قیمت همراه بوده و چندین مرحله شاهد بالا رفتن قیمت آن ها بودیم.

در این میان بسیاری از سودجویان هم از این شرایط سوء استفاده کرده و لاستیک های دولتی را با نرخ های متغیر در بازار به فروش می رسانند و یا حتی احتکار می کنند. تهیه لاستیک ایرانی و خارجی از نمایندگی های معتبر باعث می شود خیالتان راحت باشد که ازین نظر دچار مسئله ای نمی شوید.

برای این که از نرخ مصوب لاستیک دولتی آگاه شوید باید مکررا آن را از طریق وب سایت های معتبر چک نمایید. قیمت انواع مختلف لاستیک در وب سایت ما یعنی آرنا تایر به صورت روزانه و یا حتی چندین بار در روز آپدیت می شود. طبیعی است که قیمت لاستیک ها بسته به سایز، برند، طرح گل و بسیاری موارد دیگر، می تواند متفاوت باشد و تنها با چک کردن مداوم می توانید قیمت دقیق هر یک را به صورت روزانه متوجه شوید.

 

قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی

قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی

قیمت لاستیک خارجی

 

قیمت برندهای خارجی نسبت به انواع برندهای ایرانی بالاتر است که البته با توجه به کیفیت بالای این لاستیک ها، این تفاوت قیمت کاملا هم طبیعی است.

لاستیک های خارجی قیمت های مختلفی دارند و می توانید در بازه های گوناگون قیمتی از آن ها استفاده نمایید. ابتدا لازم است از قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی آگاه شوید تا بتوانید لاستیک مناسبی تهیه نمایید.

دقت کنید که علاوه بر قیمت باید به کیفیت لاستیک و مناسب بودن آن برای خودرویتان دقت کافی داشته باشید. نگهداری خوب، توجه به تاریخ تولید و با توجه به آن تاریخ انقضای لاستیک و نیز ضمانت فروش هم از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

برندهای هانکوک، جی تی، تراینگل، میشلن، نکسن، دانلوپ، کنتیننتال، بریجستون و غیره از جمله بهترین برندهای خارجی هستند که می توانید از فروشگاه آنلاین ما تهیه نمایید، البته شما همیشه امکان خرید حضوری از آرنا تایر را هم دارید.

قیمت لاستیک های برند میشلن

میشلن از جمله برندهای فرانسوی است که در سال 1889 کار را شروع کرده است. این برند مدت خیلی زیادی است که در حیطه تولید لاستیک های مختلف سواری، شاسی بلند و غیره فعال است. تایرهای میشلن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همواره مورد توجه افراد زیادی است.

قیمت لاستیک خارجی هانکوک

قیمت این لاستیک هم با توجه به قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی تعیین می شود. همان طور که می دانید متاسفانه با توجه به قیمت ارز و نوسانات شدید آن، قیمت اجناس خارجی همواره در حال تغییر است. لاستیک هانکوک هم از همین جمله است و برای اطلاع از قیمت دقیق آن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هانکوک از جمله برندهای معتبر و پرطرفدار در دنیاست که محصولاتش را درسایزها و طرح های گوناگون تولید می کند.

 

قیمت لاستیک تراینگل

تراینگل از آن برندهای معتبر و پر طرفداری است که هر فروشنده حرفه ای آن را به شما معرفی خواهد کرد. این لاستیک ها علاوه بر این که کیفیت بالایی دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است و به همین دلیل همواره مورد توجه افراد مختلف می باشد.

انواع مختلف لاستیک های سواری، آفرودی، شاسی بلند و غیره را می توانید از این برند معتبر تهیه نمایید. ما در آرنا تایر به عنوان نماینده فروش لاستیک تراینگل در تهران فعال هستیم.

خوب است بدانید که این برند ضمانت فروش 5 ساله دارد و از این نظر هم خرید آن برایتان با اطمینان همراه خواهد بود. قیمت لاستیک تراینگل با توجه به قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی تعیین می شود.

قیمت لاستیک دابل کوین

این برند چینی از جمله مهم ترین تولید کنندگان لاستیک در دنیاست که با همه برندهای خارجی رقابت می کند. تخصص اصلی این برند معروف، تولید لاستیک های سنگین است و برای ادوات مختلفی مثل لودر، لیفتراک، دامپتراک، بابکت، جرثقیل، کامیون و غیره لاستیک تولید می کند.

 

قیمت لاستیک خارجی هونور

برند هونور هم از آن جمله برندهای معتبر است که برای انواع مختلف ادوات، لاستیک تولید می کند. لاستیک های این برند بسته به طرح و کاربرد قیمت های مختلفی دارد و البته این موضوع به زمانی که در حال خرید هستید هم بستگی دارد.

قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی

قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی

قیمت لاستیک خارجی مارشال

مارشال از جمله برندهای معتبر در زمینه تولید انواع لاستیک است که طیف مختلفی از آن را به بازار ارائه می دهد. شما می توانید از لاستیک کالسکه فرزندتان گرفته تا لاستیک ماشین سنگین را از این برند تهیه کنید.

بیش از 25 سال تجربه مفید این برند باعث شده است بخش بزرگی از بازار اصلی انگلیس را در اختیار داشته باشد. محصولات این برند همواره به روز شده و با نیاز کاربران تطبیق داده می شود. قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی در تعیین قیمت تمامی لاستیک ها اثرگذار است.

قیمت لاستیک ایرانی

 

انواع برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید لاستیک فعالیت می کنند. تمامی لاستیک های سواری، سنگین و غیره را می توانید از این برندها تهیه نمایید.در مورد قیمت روز لاستیک ایرانی و خارجی ، طبیعتا قیمت لاستیک ایرانی نسبت به انواع خارجی آن پایین تر است و البته که در مورد کیفیت هم همین موضوع صادق است.

برندهای بارز، کویر، یزد تایر، گلدستون، ایران تایر و غیره در این زمینه فعالیت می کنند.

قیمت این لاستیک ها هم با کمی نوسان همراه است، برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *