هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0
0

بهترین لاستیک برای هیوندای

نویسنده: تیم آرنا تایر

دسته بندی پست :

تاریخ ایجاد مقاله : 18 بهمن 1401

بهترین لاستیک برای هیوندای

حتما با ما موافقید که هیوندای از جمله معتبرترین شرکت های خودروسازی است. بهترین لاستیک برای هیوندای و انواع مختلف آن را می شناسید؟ این برند در بازار جهانی به موفقیت های خیلی بزرگی دست یافته است. هیوندای هم گام با دیگر شرکت های برتر خودروسازی در حال حرکت است و برای همه آن ها رقیبی جدی محسوب می شود.

محصولات هیوندا تنوع خوب و بالایی داشته و در اکثر کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی مصرف کنندگان زیادی دارد.

در کشورمان ایران هم هیوندای همواره مورد توجه افراد زیادی است. خودروهای با کیفیت و حرفه ای این شرکت می تواند برای تمامی سلیقه ها و خواسته ها کافی باشد. خب قطعا وقتی یک خودروی خارجی و گران قیمت می خریم برایمان مهم است که لاستیک خوبی هم داشته باشد تا از خودرویمان محافظت کنیم.

برای این که در انتخاب لاستیک مناسب هیوندای راحت تر باشید، برخی از بهترین برندهای لاستیک مناسب را برای هر مدل از این خودرو معرفی می کنیم.

بهترین لاستیک برای هیوندای سوناتا NF

این خودرو در واقع پنجمین نسل از خانواده سوناتا است و توسط شرکت آسان موتور در کشورمان عرضه می شود. تولید این خودرو از سال 2004 تا 2009 انجام شد. موتور آن 2400 سی سی است و توانایی تولید 159 اسب بخار را دارد. دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک آن را می توانید در بازار مشاهده کنید.

مدل دیگری از این خودرو که موتور 3300 سی سی دارد و قدرت اسب بخار آن 235 است با گیربکس اتوماتیک تولید می گردد. این مدل از هیوندا آپشن های فوق العاده ای دارد و ظاهر جدید و کیفیت بالای آن باعث شده خودروی بسیار محبوبی باشد. این خودرو هم چنان در حال استفاده است و طرفداران زیادی هم دارد. اما چه لاستیکی برای این خودرو مناسب است؟

از رینگ های 16 اینچی برای مدل چهار سیلندر این ماشین استفاده می شود که خودش لاستیک کومهو و هانکوک را به عنوان لاستیک فابریک در اختیار دارد. شما می توانید برای این خودرو از لاستیک  225/ 55R 17 و 235/ 55R 17 استفاده نمایید تا تجربه یک سواری نرم و راحت و هندلینگ خوب را داشته باشید. چسبندگی خوب و امن را هم می توانید به مزایای استفاده از این لاستیک ها اضافه کنید.

بهترین لاستیک برای هیوندای آزرا

نسل چهارم این مدل در سال 2006 به بازار آمد و همان موقع هم ما در ایران شاهد استفاده از آن بودیم. هیوندای آزرا را می توانید خودرویی نیمه لوکس در نظر بگیرید.

بهترین لاستیک برای هیوندای

بهترین لاستیک برای هیوندای آزرا

پیشرانه آن 6 سیلندر 3.3 لیتری دارد و نیرویی معادل 235 اسب بخار تولید می کند. نیروی تولید شده توسط جعبه دنده که 5 سرعته و اتوماتیک است به چرخ های جلو منتقل می شود. هیوندای آزرا یک مدل فیس لیفت شده هم دارد که در سال 2011 به بازار ایران وارد شده است.

موتور این مدل تا 260 اسب بخار افزایش یافته و با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می گردد.

این ماشین شتاب و قدرت بالایی داشته و مهم است که برای آن لاستیک های خوب و مناسبی انتخاب کنید. برای این خودرو از رینگ های 17 اینچی استفاده ده و از لاستیک هانکوک و کومهو استفاده می کند. بهترین سایز لاستیکی که می توانید برای این خودرو استفاده کنید 235/ 55R 17  است.

* جهت مشاهده و خرید انواع لاستیک لودر به صفحه لاستیک سواری مراجعه کنید *

بهترین لاستیک برای هیوندای سانتافه

یکی از جذاب ترین و موفق ترین مدل های هیوندای و شاسی بلندها همین خودرو است. سانتافه در سال 2009 تا 2012 به بازار خودروی ایران وارد شد.

امروزه هم هیوندای سانتافه طرفداران زیادی دارد و از کراس اوورهای دست دوم و مورد توجه محسوب می شود. پس از آن سانتافه با دو موتور مختلف تولید و به بازار ایران هم وارد شد. این خودروها موتور 6 سیلندر تنفس طبیعی و با حجم 2.7 لیتر دارد که توان آن 185 اسب بخار می باشد. یک گیربکس چهار ساعته اتوماتیک نیرو را به محورهای جلو و عقب منتقل می کند. در نسخه فیس لیفت شده این خودرو هم تغییرات ظاهری ایجاد شده و هم موتور آن 3.5 لیتری و 6 سیلندر است و توان آن هم 276 اسب بخار می باشد.

هیوندای برای این خودرو از لاستیک های 18 اینچی بهره برده و مدل های لاستیک 235/ 60R 18 هانکوک و کومهو را استفاده می کند. مناسب ترین لاستیک برای این خودرو همین مدل و سایز است اما اگر بخواهید چسبندگی بیشتر و هندلینگ بهتری را تجربه کنید، می توانید از لاستیک 245/ 60R 18  استفاده نمایید.

بهترین لاستیک برای هیوندای

بهترین لاستیک برای هیوندای سانتافه

بهترین لاستیک برای هیوندای توسان

این خودرو ابتدا در سال 2004 وارد بازار آمریکا شد. یک سال پس از تولید این خودرو به بازار جهانی راه پیدا کرد و پس از آن هم در سال 2009 وارد بازار ایران شد. این خودرو از مطمئن ترین کراس اوورهاست که تمامی نشان های ایمنی و کیفی را از آن خود کرده است.

این اتومبیل یک موتور 2700 سی سی با 6 سیلندر دارد که 195 اسب بخار نیرو تولید می کند. یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته این نیرو را به چرخ ها منتقل کرده و سرعت بالایی به اتومبیل می بخشد.

رینگ این اتومبیل 16 اینچ است و از لاستیک های 235/ 60R 16  کومهو و هانکوک استفاده می کند. قطعا بهترین لاستیک برای هر ماشین همان است که ابتدا به صورت فابریک استفاده شده است.

بهترین لاستیک برای هیوندای

بهترین لاستیک برای هیوندای توسان

بهترین لاستیک برای هیوندای النترا

النترا از جمع و جورترین و شیک ترین خودروهای تولید هیوندای است که ظاهر اسپرت و آپشن های خیلی خوبی دارد. نسل ششم آن که در سال 2017 وارد بازار ایران شد رقیبی جدی برای تویوتا کرولا محسوب می شود.

نسل قبلی این خودرو موتوری 1800 سی سی داشت که 148 اسب بخار قدرت داشت. این قدرت با یک گیربکس 6 اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ های جلو منتقل می شود. نسل جدید این خودرو اما موتوری قوی تر و 4 سیلندر با ظرفیت 2 لیتری دارد. این موتور می تواند 153 اسب بخار را تولید کند و با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند.

النترا نسل 5 از رینگ های 17 اینچی استفاده می کند و لاستیک فابریک آن لاستیک 215/ 45R 17 کومهو و هانکوک است. نکته ای که در مورد این لاستیک ها گفته می شود این است که با برخورد با دست اندازها و چاله های خیابان گاهی می ترکد و یا دچار آسیب هایی می شود.

به دلایل گفته شده برای نسل جدید این خودرو از لاستیک  225/ 45R 17  کومهو و هانکوک استفاده می شود و می توانید از  215/ 50R 17 کومهو و هانکوک هم برای آن استفاده کنید.

اکنون می دانید که بهترین لاستیک برای هیوندای النترا کدام است و با خرید آن می توانید به کیفیت سواری تان اضافه کنید.

بهترین لاستیک برای هیوندای

بهترین لاستیک برای هیوندای النترا

بهترین لاستیک برای هیوندای ساناتا YF

این خودرو ششمین نسل از خانواده سوناتا است و در سال 2011 وارد ایران شد. هیوندای ساناتا YF طراحی خیلی مدرنی دارد و امکانات زیاد آن باعث شده است طرفداران زیادی هم داشته باشد.

این خودرو در ایران با موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری عرضه شده است و از نوع تنفس طبیعی است. موتور آن 177 اسب بخار قدرت داشته و 299 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. جالب است بدانید شتاب صفر تا صد این خودرو در 10 ثانیه اتفاق می افتد و سرعت حداکثری آن هم 208 کیلومتر بر ساعت است.

این اتومبیل رینگ آلیاژی 18 اینچی دارد و از لاستیک فابریک 225/ 45R 18 کومهو و هانکوک استفاده می کند. لاستیک فابریک گفته شده فاق کوتاهی دارد و گاهی در اثر افتادن در چاله و غیره دچار مشکلاتی می شود. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از مدل های 225/ 50R 18   و 235/ 45R 18  استفاده کنید.

بهترین لاستیک برای هیوندای

بهترین لاستیک برای هیوندای yf

بهترین لاستیک برای هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس یکی از لوکس ترین خودروهایی است که شرکت هیوندا تولید کرده است. این خودرو در سال 2007 معرفی و سپس در سال 2008 وارد بازار شد. موتور آن 6 سیلندر است و 3800 سی سی حجم دارد و قدرت آن هم 290 اسب بخار است. این نیرو توسط یک گیربکس 6 ساعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود.

بهترین لاستیک برای هیوندای

بهترین لاستیک برای هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس عملکرد فوق العاده ای دارد و از رینگ های آلیاژهای 18 اینچی استفاده می کند. بهترین لاستیک برای هیوندای جنسیس را می شناسید؟ برای این که عملکرد بهتری را تجربه کنید و چسبندگی لاستیک هم بیشتر باشد از لاستیک سایز 235/ 50R 18 کومهو و هانکوک استفاده می شود. علاوه بر این شما می توانید از لاستیک سایز 245/ 50R 18 هم استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *